M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Milka bez jednej kratki czekolady

( red. ) | 30 sierpnia 2013, 06:00

Producent słodyczy zaskakuje swoich francuskich konsumentów.

W nowej kampanii "Dare to be tender" Milka razem z agencją Buzzman promuje wysyłanie bliskim zaginionych kawałków czekolady.

Milka (Mondelez International) zmieniła cały proces produkcyjny, aby zapełnić półki francuskich sklepów tabliczkami czekolady z brakującym kafelkiem. Konsumenci kupujący nową Milkę mogą wysłać pojedynczy kawałek bliskiej osobie, aby pokazać, że myśleli o niej w trakcie jedzenia czekolady. Za pomocą kodu podanego na opakowaniu klienci komunikują się z firmą, która wysyła brakujący kawałek produktu na podany adres wraz z ciepłymi słowami.

Marka promuje inicjatywę za pomocą telewizji i internetu.

(Popsop)

Czytaj więcej na temat: , ,