M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nike Most Wanted wśród agencji

( red. ) | 2 września 2013, 06:00

Marka po raz drugi zwyciężyła w rankingu na najbardziej pożądanego klienta w branży.

Firma The Talent Business przeprowadziła badanie wśród 330 prezesów agencji, dyrektorów zarządzających, kreatywnych i ds. globalnego planowania i stworzyła listę światowych firm i marek, z którymi najbardziej chcą pracować agencje kreatywne.

Pierwsze miejsce po raz kolejny zajęła firma Nike. Około 76 proc. respondentów chciałoby pracować z firmą i ocenia atrakcyjność takiej współpracy bardzo wysoko – Nike spełnia sześć na siedem wymaganych kryteriów. Główne kategorie oceny to podejście do współpracy, poziom zespołu ds. marketingu, zdolność do nagradzania za dobrze wykonaną pracę oraz społeczna odpowiedzialność. Oprócz Nike w pierwszej szóstce najbardziej pożądanych partnerów znalazły się: Google, Volkswagen, Adidas, Apple i Coca-Cola. Najgorsze opinie zebrały L'Oreal, Kellogg, General Motors, GlaxoSmithKline, Reckitt Benckiser i Colgate.

Oprócz ww. firm badaniem objęte były również: Honda, Procter & Gamble, Diageo, Pepsi, Unilever, McDonald's, American Express, Samsung, Visa, Mars, Bacardi, Microsoft, General Electric, Ford i Kraft.

(AdAge)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,