Kraj

Druga odsłona kampanii promującej Europejskie Forum Nowych Idei

Hasło przewodnie komunikacji to: "Gdzie rodzą się idee, które procentują w biznesie?".

Rozpoczyna się druga odsłona kampanii promującej Europejskie Forum Nowych Idei (EFNI) – organizowany przez Konfederację Lewiatan międzynarodowy kongres środowisk biznesowych, który już pod koniec września odbędzie się po raz trzeci w Sopocie. Mediaplan obejmuje obecność Forum w telewizji, stacjach radiowych, prasie oraz online.

Kreację przygotowała agencja Walk Creative. Kampania ma przede wszystkim charakter wizerunkowy – prezentuje EFNI jako miejsce kreowania nowych idei, wyciągania odważnych wniosków i generowania niekonwencjonalnych rozwiązań.

W kampanii wyemitowane zostaną 30-sekundowe spoty telewizyjne i radiowe, różne formaty internetowe oraz kreacje prasowe. Działania trwać będą do 22 września.

Za planowanie i zakup mediów odpowiadał zespół marketingu i komunikacji EFNI.