M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nivea rusza z kilkutygodniową loterią

Joanna Dziwisińska | 3 września 2013, 06:00

Od liczby zebranych punktów będzie zależało, w jakim losowaniu konsument weźmie udział.

Nivea Polska ruszyła z akcją konsumencką pod hasłem "Dbaj z Nivea i wygrywaj". Loteria potrwa do 10 listopada 2013 r. W tym czasie rozdanych zostanie 2100 zestawów kosmetyków Nivea oraz łącznie 410 tys. zł. Chcąc wziąć udział udział w losowaniu nagród, konsument musi zalogować się na stronie akcji i zarejestrować kod z naklejki znajdującej się na promocyjnym opakowaniu produktu Nivea (każdy kod to określona liczba punktów). Promocją objęte są produkty damskie i dziecięce. Losowania nagród będą się odbywać: codziennie (losowanie 30 zestawów kosmetyków), tygodniowo (3 karty pre-paid o wartości 5 tys. zł tygodniowo), finałowo (losowanie nagrody głównej, czyli 260 tys. zł). Po zebraniu 50 punktów konsument bierze udział w losowaniu nagród dziennych, a po zgromadzeniu 100 – losowaniu tygodniowym i finałowym.
Loteria konsumencka zostanie wsparta komunikacją ATL i BTL. Na potrzeby kampanii w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany będzie 10-sekundowy tag-on, który dodawany będzie do kampanii Nivea Stress Protect, Nivea Soft i Nivea Diamond Volume. Odbędzie się także kampania reklamowa w internecie. W sklepach pojawiły się dedykowane materiały POS. Za koncepcję i realizację działań promocyjnych odpowiada agencja Aspe wspólnie z działem marketingu Nivea Polska. Działaniami PR zajmie się Alert Media Communications. Za kreację visuala promocyjnego, przygotowanie i realizację spotu reklamowego odpowiada DraftFCB, a za planowanie i zakup mediów – MEC.

Czytaj więcej na temat: , , , ,