Kraj

Publicis dla marki Berlinki

W nowej kampanii parówki mają głos.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FbrlkuseS0c0%26feature%3Dc4-overview%26list%3DUUB7mU4IM2YTdAo6Kj2JTwzw%22%7D
Agencja Publicis w lipcu wygrała przetarg na obsługę kampanii dla marki Berlinki z portfolio Animeksu. Celem działań jest wzmocnienie wizerunku marki. Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji.

Na potrzeby akcji Publicis stworzył serię trzech spotów telewizyjnych. Dialogi parówek będą mogli śledzić widzowie stacji takich, jak: Polsat, BBC Entertainment, TVN, TVN Style, TVN24, TVN7, TV Puls, MiniMini, Comedy Central Family i TVP.

Produkcją zajęły się domy produkcyjne Human Ark i Papaya. Obsługę medialną powierzono domowi mediowemu MEC.