M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mondelez wspiera Delicje

Katarzyna Woźniak | 3 września 2013, 06:00

Wystartowała loteria konsumencka, w której można wygrać m.in. Alfa Romeo.

Wystartowała promocja konsumencka dla marki Delicje z portfolio Mondelez. Jej celem jest budowanie nowego wizerunku marki i zwiększenie częstotliwości zakupu produktu. Przeprowadzenie loterii konsumenckiej jest wsparte intensywnymi działaniami w mediach (głównie internet – media społecznościowe i portale informacyjne: YouTube, Facebook, Nk.pl. Pudelek, Onet, Wp.pl, Gadu-Gadu) i w punktach sprzedaży.

Do wygrania jest m.in. Alfa Romeo – nagroda główna, a także biżuteria marki Yes i laptopy Dell z wymiennymi obudowami. Aby wziąć udział w losowaniu, należy kupić promocyjne opakowanie Delicji, znaleziony na opakowaniu kod wysłać SMS-em pod podany numer lub zarejestrować go na stronie internetowej.

Promocja wystartowała 1 września i potrwa do końca października. Za kreację, organizację kampanii i przygotowanie dedykowanej strony internetowej i materiałów promocyjnych odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Riverwood z Poznania. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,