M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Milka w dużej loterii rozdaje samochody aż do wiosny

Katarzyna Woźniak | 3 września 2013, 06:00

Równolegle do działań dla Delicji ruszyło wsparcie brandu Milka.

Loteria "Śmiało, podziel się nagrodą" jest kontynuacją działań strategicznych realizowanych dla brandu Milka od ubiegłego roku pod hasłem "Śmiało, bądźmy delikatni".

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić dowolne produkty marki Milka, zebrać cztery punkty z opakowań, zarejestrować je na dedykowanej stronie loterii i zachować opakowania i dowody zakupu produktów. Do wygrania jest w sumie 9 tys. nagród. Pula nagród o wartości ponad 440 tys. zł obejmuje pakiet dwóch samochodów Opel Mokka o wartości 196 tys. zł wraz z nagrodą pieniężną 21 778 zł, dwa tablety Samsung Galaxy tab 2 o wartości brutto ponad 4,4 tys. zł (27 nagród) oraz 4,5 tys. maskotek piórników.

Za kreację i organizację działań związanych z loterią odpowiada agencja GMP. Akcja jest komunikowana m.in. w internecie i na outdoorze. O obecności w innych mediach Mondelez nie informuje. Media na potrzeby działań komunikacyjnych kupuje Starcom. 

Czytaj więcej na temat: , , ,