M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

World MasterCard podkreśla emocje

Tomasz Wygnański | 3 września 2013, 06:00

Trwa kampania karty, w której główną nagrodą jest podróż na Antarktydę.

Promocja, oparta na mechanice loterii, została wsparta szeroką komunikacją ATL, BTL i online. Działania promocyjne skierowane są do posiadaczy kart płatniczych. Aby wziąć udział w loterii, należy dokonać przynajmniej jednej transakcji płatniczej kartą World MasterCard, zachować niezbędny do wydania nagrody wydruk z terminala płatniczego i zarejestrować transakcję na stronie promocyjnej www.worldpromocja.pl. Jedna osoba może dokonać dowolnej liczby zgłoszeń odpowiadającej liczbie transakcji. Zwycięzca loterii wraz z osobą towarzyszącą zobaczy najatrakcyjniejsze miejsca Antarktydy, odwiedzi największą kolonię pingwinów.
Kampania obejmuje swym zasięgiem media drukowane, w tym magazyny opiniotwórcze, lifestyle'owe, shoppingowe, podróżnicze wraz z wydaniami na tablety, internet (głównie portale, działania SEM, mobile, social media), reklamę in-store (ekrany w centrach handlowych), OOH (niestandardowe wyklejenie rotundy Złotych Tarasów), ekrany LED w Warszawie z wykorzystaniem wideo spotów oraz frontlighty 6 x 3 m w największych miastach Polski. Format wideo spaja komunikację w różnych mediach: w wydaniach magazynów na tabletach, w formatach internetowych oraz na nośnikach OOH.
Za koncepcję, kreację, realizację promocji oraz obsługę strony WWW odpowiada agencja IQ Marketing. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Czytaj więcej na temat: , ,