Kraj

Delecta wspiera tarty

Rieber Foods, właściciel marki Delecta, wchodzi w nowy segment i wspiera tarty kampanią.

Delecta wspiera tarty
Na początku września wystartowała kampania dla nowego produktu marki Delecta – tart. Silne wsparcie potrwa do końca września. Działania zaplanowano w internecie i na outdoorze. Główny przekaz komunikacji koncentruje się na inspirującym charakterze produktu, który ma umożliwić przygotowanie wypieku “na 1001 sposobów”.

Tarta to klasyczne danie z kanonu kuchni francuskiej, które składa się z kruchego spodu i wytrawnego lub słodkiego farszu. Nowy produkt marki Delecta zawiera dwa składniki: ciasto kruche oraz fix do nadzienia. Ostateczny smak zależy od indywidualnie dobranych przez konsumenta składników farszu. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości produktu jako inspirującego i pozwalającego urozmaicić tradycyjne menu modnym i atrakcyjnym daniem.
W internecie kampania odsłonowa potrwa do końca września br. Stałym wsparciem w wyszukiwarkach oraz Facebooku objęto blog DelektuJEMY.pl – dedykowany komunikacji produktowej – oraz fanpage pod tą samą nazwą.

W drugiej połowie września w wybranych portalach lifestyle’owych pojawią się konkursy, a w blogosferze kulinarnej posty z akcji testowania produktów.
Kampania outdoorowa potrwa do końca miesiąca w największych miastach wojewódzkich.
Działania adresowane dla sklepów i dystrybutorów zostaną zrealizowane na przełomie września i października br. W wybranych punktach sprzedaży zaplanowano dodatkowe ekspozycje Tart na 1001 sposobów, pakiety konsumenckie oraz promocje cenowe.

Cena detaliczna produktu to 4,79 zł. Za kreację działań odpowiada agencja Opus B. Media na potrzeby kampanii zakupił Starcom. Za działania PR odpowiada agencja Kolterman Media Communications. 
Ostatnie działania marketingowe Delecta podejmowała w lutym, wspierając babeczki do własnego wypieku (MMP24 z 27 lutego).