M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Frugo w seledynie

Katarzyna Woźniak | 4 września 2013, 06:00

FoodCare poszerza portfolio swojego napoju o nowy, wieloowocowy smak w kolorze seledynowym.

Na koniec sezonu wakacyjnego FoodCare poszerza portfolio napoju Frugo o wariant seledynowy o smaku wieloowocowym (mango, kiwi i gruszka). Napój dostępny jest w niestandardowej pojemności 750 ml. Z okazji premiery zostały również zaprojektowane nowe etykiety.
Seledynowe Frugo o pojemności 750 ml dostępne jest od 26 sierpnia br. w sieci marketów Biedronka na terenie całego kraju. Jego promocyjna cena wynosi 3,49 zł.

W połowie maja ruszyły intensywne działania marketingowe dla napoju, a autorem kreacji kampanii jest Iwo Zaniewski z agencji PZL (MMP24 z 16 maja).

Czytaj więcej na temat: , , , ,