M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pomidorowa Fortuna w rytmie muzyki

Katarzyna Woźniak | 4 września 2013, 06:00

Soki Agros-Novej sponsorują program "Must be the music".

Fortuna, marka soków firmy Agros-Nova, sponsoruje szóstą edycję talent show emitowanego w Polsacie "Tylko muzyka. Must be the music”. Każdej audycji będą towarzyszyć billboardy sponsorskie (przed odcinkiem, w trakcie programu i po nim). Marka za ich pośrednictwem będzie wspierać linię soków pomidorowych jako składnika zrównoważonej diety. Na 7-sekundowych filmach zobaczymy również hasło główne akcji – "Mniej znaczy więcej!”. 
W ostatnich latach Fortuna aktywnie angażowała się w sponsoring telewizyjny największych hitów Polsatu, TVN i TVP2, m.in. "Mam talent” czy "Taniec z gwiazdami”.

Billboardy sponsorskie Fortuny zostały przygotowane przez agencję Brand Place.

Agros-Nova ma trzy zakłady produkcyjne. Zatrudnia ok. 1880 osób.

Czytaj więcej na temat: , , , ,