M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kulminacja akcji Desperadosa

Dorota Pośpiech | 4 września 2013, 06:00

Desperados, który całe lato promował się na koncertach, ogłasza miejsce i datę kulminacyjnego w promocji marki wydarzenia.

Marka Desperados rusza z jesienną kampanią będącą kontynuacją letnich działań eventowych. Jednym z elementów kolejnej odsłony kampanii Desperadosa jest spot emitowany w największych stacjach telewizyjnych.

W tym samym czasie rusza też kampania outdoorowa, która obejmuje 1000 billboardów w siedmiu miastach Polski – na ścianach budynków powstaną murale, a w klubach zawisną specjalne lustra.

Dodatkowa promocja obejmuje online i punkty sprzedaży. Do sklepów trafią nowe opakowania Desperadosa nawiązujące do promowanej "The Wildest Night Party". Na butelkach umieszczono specjalne kody, które umożliwiają udział w konkursie. Dzięki temu konsumenci będą mogli wygrać bilety na czwartą edycję kulminacyjnej imprezy. W kanale HoReCa rozpoczną się również promocje buy & get, dzięki którym możliwe będzie zdobycie jednoosobowych zaproszeń na imprezę. Ponadto bilety można zdobyć dzięki specjalnej aplikacji na profilu marki w Facebooku.

"The Wildest Night Party" odbędzie się 12 października w Warszawie w postindustrialnej przestrzeni SoHo Factory. Dzięki eventowemu zastosowaniu technologii RFID oraz wideostreamingowi uczestnicy imprezy z praskiego Soho połączą się z fanami Desperadosa w całym kraju.

Za kampanię TV odpowiada agencja Dufresne Corrigan Scarlett. Agencja Good i dom produkcyjny Opus Film są odpowiedzialne za lokalną adaptację. Przygotowaniem kampanii w pozostałych mediach ATL i BTL zajmuje się agencja Cream. Agencja K2 odpowiada za strategię i działania w internecie. Organizacją eventu zajmuje się agencja Walk, działaniami PR – agencja Roots PR. Zakupem mediów zajął się MediaVest.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,