M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Familijne promują się w sieciach

Katarzyna Woźniak | 4 września 2013, 06:00

Marka wafelków Jutrzenki Colian mocno eksponowana w sieciach Carrefour i Intermarche.

W sieci Carrefour i Intermarche wystartowały konkursy marki Familijne. Do wygrania są nagrody: konsole, tablety i napoje marki Hellena.
Uczestnicy konkursu są zobowiązani do jednorazowego zakupu minimum trzech produktów marki Familijne w jednej z sieci, zachowania paragonu i wysłania SMS-a z odpowiedzią na pytanie konkursowe.

Codziennie jury każdego z konkursów wyłoni laureatów nagrody I i II stopnia, łączna wartość nagród wynosi 62 349 zł. W puli dwóch konkursów znajduje się: 14 konsol Xbox 360 S 4GB + Kinect, 14 konsol Sony PlayStation 3 12 GB, 28 tabletów Samsung Galaxy Tab 2 oraz 42 zgrzewki napojów marki Hellena.
Konkurs w sieci Intermarche trwa od 29 sierpnia do 11 września, a w Carrefour od 3 do 17 września.

Jutrzenka Colian poszerzyła portfolio wafelków Familijnych o wariant funkcjonalny, mleczny (MMP24 z 20 sierpnia). Firma konsekwentnie nie ujawnia, kto odpowiada za kreację i realizację kampanii. Poprzednie działania dla Jutrzenki podejmowały m.in. agencja Soho Square, a media kupował Universal McCann.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,