M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Unlimited wygrała obsługę marki Gripex

Joanna Dziwisińska | 4 września 2013, 06:00

Za najnowsze działania reklamowe marki leków Gripex odpowiadać będzie agencja Unlimited.

USP Zdrowie wybrała w drodze przetargu agencję Unlimited. Jej zadaniem było opracowanie strategii komunikacji i wykorzystanie synergii działań w zaplanowanych mediach dla marki leków OTC – Gripex.

Bliższe szczegóły na temat przetargu nie są znane. Za ubiegłoroczną akcję reklamową tej marki odpowiadała agencja Red8 Communications.

W najnowszej kampanii obecne będą dwa warianty z portfolio Gripeksu. Jak mówi Grzegorz Haraziński, marketing manager USP Zdrowie, najbliższa kampania będzie kluczowa do dalszego rozwoju marki. W komunikacji firma chce zaakcentować benefity produktu, jego kompleksowość, siłę oraz szybkość działania.

Za obsługę mediową marktera odpowiada Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,