M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bebiko z nową odsłoną serwisu internetowego

Katarzyna Woźniak | 4 września 2013, 06:00

Marka Bebiko prezentuje odmieniony serwis BebiKlub, który współtworzą mamy i specjaliści.

Marka Bebiko przygotowała odmieniony serwis internetowy BebiKlub.pl. Za pośrednictwem portalu młode mamy współtworzą medium, dzieląc się swoimi doświadczeniami związanymi z ciążą i macierzyństwem. Z nowej platformy BebiKlub.pl rodzice mogą korzystać od końca sierpnia 2013 roku.
Serwis miał łączyć w sobie zarówno wiedzę specjalistów, jak i doświadczenie mam. Nieodpłatnie udostępnia porady dotyczące żywienia oraz rozwoju małych dzieci i artykuły konsultowane przez specjalistów z różnych dziedzin – pediatrę, psychologa, położną, ginekologa i dietetyka. Do dyspozycji rodziców są też wyspecjalizowani w żywieniu małych dzieci doradcy BebiKlub, którzy podpowiedzą m.in. jak rozszerzać dietę malucha, jak radzić sobie z kolką lub jak dopasować jadłospis do wieku dziecka. Serwis dopasowuje się do profilu zalogowanego użytkownika, który otrzymuje informacje odpowiednie do wieku i etapu rozwoju dziecka. Mamy mogą dzielić się swoimi doświadczeniami i publikować porady na różne tematy związane z ciążą i macierzyństwem, mogą też przeglądać i zbierać porady innych użytkowników. W cyklicznych konkursach na stronie do wygrania będą nagrody, a niebawem ruszą też regularne czaty ze specjalistami.
Za zaprojektowanie nowego serwisu i jego wdrożenie odpowiedzialna jest agencja Ars Thanea. Wsparcie w social mediach zapewniła agencja VML Polska, za działania PR odpowiada agencja Alert Media Communiations. Za planowanie i zakup mediów online odpowiada agencja mediowa K2 Media.

Czytaj więcej na temat: , , , ,