M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hoop podsumowuje wakacyjne działania dla dzieci

Katarzyna Woźniak | 4 września 2013, 06:00

Firma podsumowała akcję Jupik Camp.

W tym roku po raz trzeci marka Jupik zaprosiła młodych konsumentów na wakacje z Jupik Camp. Wakacyjny wyjazd był główną nagrodą 
w konkursie, który trwał od 6 maja do 30 czerwca 2013.
Konkurs był komunikowany w serwisie internetowym marki oraz na opakowaniach napojów Jupik. Adresowany był do dzieci w wieku 6-14 lat. Jego założeniem była promocja pozytywnych postaw społecznych opartych na współpracy. W ciągu ośmiu tygodni uczestnicy w dwuosobowych teamach rozwiązali 32 zadania i pytania rozwijające refleks, logiczne myślenie i spostrzegawczość. Dla graczy przewidziane były nagrody zachęcające do aktywności fizycznej, a dla najlepszych – tygodniowy wyjazd na letni obóz. 32 zwycięskie teamy zaproszono do Ustronia Zdroju położonego w sercu Beskidu Śląskiego, na jeden z czterech turnusów w lipcu i sierpniu.
Celem akcji było propagowanie obcowania z naturą, wzbudzenie pozytywnych emocji związanych ze współpracą, odkrywanie ciekawostek ze świata kultury, sportu i historii, a przede wszystkim promocja zdrowia i aktywnego trybu życia.

Konkurs był wspierany kampanią internetową kierowaną zarówno do dzieci, jak i rodziców, w portalach dziecięcych, z grami i kobiecych (MMP24 z 7 maja).

Za organizację konkursu odpowiedzialna była agencja OS3. Za organizację Jupik Camp odpowiadała również agencja OS3, we współpracy z agencją Destiro.

Jupik, jak przekonuje firma Hoop, to pierwszy napój dla dzieci słodzony stewią, co pozwoliło na obniżenie jego kaloryczności o ok. 40 proc. (MMP24 z 5 kwietnia).

Czytaj więcej na temat: , , ,