M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

CzteryCzwarte odświeża opakowania Jacobs

Katarzyna Woźniak | 4 września 2013, 06:00

Nowy słoik ma być bardziej smukły i kobiecy.

Na rynku pojawiła się kawa Jacobs Velvet w nowej szacie graficznej, stworzonej przez projektantów z CzteryCzwarte Brand Design.
 
Jest to pierwszy relaunch opakowania od momentu wprowadzenia marki na rynek w 2007 roku. Jacobs Velvet to marka kawy rozpuszczalnej typu crema. Kawa ma się wyróżniać aksamitną pianką, do czego nawiązuje również nazwa produktu.

Nowy design miał za zadanie podkreślić proporcje pomiędzy wyrazistym smakiem kawy a kremową konsystencją i delikatnością pianki. Kawa jest bardziej widoczna przez słoik, a nowe opakowanie miało stać się bardziej smukłe, kobiece i eleganckie.

Projekt został zrealizowany w wyniku wygranego przetargu. Za redesign odpowiedzialna jest agencja CzteryCzwarte Brand Design, a siostrzana firma Ambasada Brand Communications opracowała key visual.

Czytaj więcej na temat: , ,