M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Scholz & Friends wygrywa budżet marki Ibuprom Zatoki

Maciej Burlikowski | 4 września 2013, 06:00

Współpraca z USP Zdrowie ma mieć charakter projektowy.

Firma farmaceutyczna USP Zdrowie rozstrzygnęła przetarg na obsługę wariantu jednej ze swoich kluczowych marek – Ibuprom Zatoki – i wybrała do współpracy agencję reklamową Scholz & Friends.

Wcześniejsze reklamy tej marki realizowała agencja Communication Unlimited.

W przetargu brały udział co najmniej cztery agencje. Ich nazw nie udało nam się ustalić. Współpraca USP z Scholz & Friends ma mieć charakter projektowy.

Planowaniem i zakupem mediów dla USP Zdrowie zajmuje się dom mediowy Starcom.

IMS Health oszacował, że Ibuprom był najlepiej sprzedającą się marką OTC w aptekach w ub.r. – wartość jego sprzedaży wyniosła 118,2 mln zł.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,