M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Voyage" z Heinekenem

Dorota Pośpiech | 6 września 2013, 06:00

Rusza polska odsłona globalnej kampanii Heinekena, w której marka wysyła mężczyzn na pustkowia Alaski, pustynie Maroka czy w dżungle Kambodży.

W ramach najnowszej kampanii "Voyage", Heineken zabiera wybranych mężczyzn z całego świata w odległe zakątki Ziemi i zostawia ich tam, wyposażając wyłącznie w podstawowe artykuły i wskazówki dotyczące czekającej ich drogi. Taka też jest geneza serii "Dropped", czyli cyklu podzielonych na odcinki opowieści o przygodach nieustraszonych odkrywców podczas ich niezwykłych podróży.

W wieńczącej serię wyprawie, która dostępna jest na kanale "Dropped" marki Heineken w serwisie YouTube, poznać można opowieść o męskiej przyjaźni pomiędzy Kubą z Polski i Murrayem z Irlandii, zostawionych samym sobie gdzieś na plaży na Filipinach. Spot reklamowy pojawi się też w telewizji.

– Rozpoczynając "Voyage", piątą część naszej kampanii "Legends", chcemy osiągnąć coś więcej niż tylko zachęcić mężczyzn do zaradności i otwartości na to, co niesie świat. Kilku wybrańcom dajemy szansę na przekroczenie granic własnego, wygodnego świata. "Dropped" to społeczny eksperyment, który będzie wymagał od uczestnika ujawnienia swojej prawdziwej natury. Jeśli to zrobi, przeżyje podróż, która obrośnie legendą – mówi Wojciech Bogusz, group international premium and specialty brands director w Grupie Żywiec.

Jedną z głównych części kampanii jest promocja dla konsumentów marki Heineken. Osoby, które kupią dowolny produkt Heinekena, będą mogły skorzystać z kodu promocyjnego pod kapslem i zagrać w grę online, która sprawdzi ich umiejętności nawigacyjne w ramach cyfrowej podróży. Kilka osób wygra udział we własnej legendarnej podróży.

Adaptację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett. Koordynacją działań interaktywnych zajmuje się agencja K2, a wsparcia PR udzieliła agencja 24/7PR. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,