Firma piwowarska Van Pur, która w lipcu wprowadziła na rynek napoje Razowy Kwas Chlebowy, za tydzień ruszy z ich kampanią telewizyjną. Będzie to prawdopodobnie pierwszy w Polsce spot TV dla tej kategorii. O wprowadzeniu nowej marki i jej planach reklamowych pisaliśmy w MMP24 31 lipca br.
Kreację reklam przygotowuje agencja reklamowa Brain, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się zaś dom mediowy MediaCom. W ramach kampanii w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie oraz w kanałach tematycznych m.in. z pakietu Atmedia będą emitowane 30-sekundowe spoty reklamowe. Oprócz tego we wrześniu marka Razowy Kwas Chlebowy będzie sponsorem programu ”Kuchenne rewolucje” w TVN i serialu ”Rodzinka.pl” w TVP2. W obu tych produkcjach brand pojawi się także w formie product placementu. W “Kuchennych rewolucjach” marka będzie też obecna w listopadzie.
Marketer nie ujawnia wysokości nakładów przeznaczonych na wsparcie w mediach, jednak Anna Glina, brand manager odpowiedzialna za tę markę w Van Pur Sp. z o.o., przyznaje, że są one ”istotne”, gdyż po raz pierwszy tego typu produkt trafia z reklamą do telewizji.
Przy projektowaniu tej marki Van Pur współpracował z firmą Touch Ideas.