Firma telekomunikacyjna Orange Polska (Telekomunikacja Polska SA) inwestuje w reklamy w serialu ”Rodzinka.pl” w TVP2. Już przed wakacjami Orange był obecny w formie product placementu w tym serialu (pisaliśmy o tym w MMP24 12 czerwca br.).
Tym razem marketer postanowił poszerzyć jeszcze swoje zaangażowanie reklamowe. Przy współpracy z Telewizją Polską i domem mediowym MEC obsługującym mediowo TP SA powstał miniserial (seria 13 krótkich odcinków) pt. ”Boscy w sieci”. Aktorzy występujący w serialu (Małgorzata Kożuchowska, Tomasz Karolak, Maciej Musiał, Adam Zdrójkowski i Mateusz Pawłowski), czyli serialowa rodzina Boskich, w humorystycznych historiach przekonają się, jak w codziennym życiu wykorzystać technologie i usługi dostarczane przez Orange. W 13 krótkich odcinkach pojawią się m.in.: oferta Orange Open, usługi Orange Cloud, Inteligentny Dom, Telewizja Tu i Tam. Bohaterowie serialu skorzystają z akcji “Środy z Orange” oraz wezmą udział w Orange Warsaw Festival.
Odcinki “Boskich w sieci” będzie można oglądać w każdy piątek o godzinie 20:00 na antenie TVP2 (bezpośrednio przed emisją serialu) oraz w kanale Orange Polska w YouTube (https://www.youtube.com/orangepolska). TVP2 kolejne odcinki (po dwa) piątego sezonu ”Rodzinka.pl” będzie emitować w piątki o 20.45 i 21:15.
Średnia oglądalność czwartego sezonu serialu (do 31 maja) w grupie wszystkich widzów wynosiła 1,89 mln widzów (udziały 12,4 proc.), w grupie komercyjnej zaś 975 tys. (udziały 15,9 proc.; dane za TVP).