Kraj

Redan w sierpniu zwiększył przychody

Grupa jest zadowolona ze sprzedaży.

W sierpniu przychody Grupy Kapitałowej Redan wzrosły o 12 proc. do 42,2 mln zł względem tego samego miesiąca poprzedniego roku. Narastająco od początku roku właściciel marek Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids oraz sieci dyskontowej TextilMarket uzyskał 285,7 mln zł przychodów co r./r. oznacza wzrost o 8 proc..
 – Sprzedaż w sierpniu była udana zarówno w segmencie dyskontowym, jak i modowym. 
W odniesieniu do sieci TextilMarket notujemy znaczącą poprawę przychodów już kolejny miesiąc z rzędu. Potwierdza to pozytywny efekt przeprowadzonej korekty tej sieci pod kątem atrakcyjności oferty. W części fashion wzrost przychodów wynika zarówno ze skutecznej wyprzedaży kolekcji sezonowych, ale także, co nas bardzo cieszy, dobrego przyjęcia towarów nowej kolekcji jesienno-zimowej – mówi Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA.
W sieci dyskontowej sprzedaż w sierpniu 2013 r. poprawiła się r./r. o 14 proc. do 21,3 mln zł. Po 8 miesiącach br. grupa w tym segmencie osiągnęła poziom 145,3 mln zł przychodów 
i w porównaniu z analogicznym okresem 2012 r. był to wzrost o 6 proc.
Z kolei wartość sprzedaży w segmencie modowym wyniosła w sierpniu br. 20,9 mln zł. To 
o 10 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2012 r. Z tego ze sprzedaży w kanale e-commerce uzyskano 2,2 mln zł przychodów (wzrost o 17 proc.).
Narastająco przez 8 miesięcy br. przychody ze sprzedaży artykułów m.in. pod markami Top Secret, Troll i Drywash wyniosły 140,4 mln zł, i były wyższe o 10 proc. r./r. W tym e-sklep zapewnił 17,5 mln zł obrotów, czyli 43 proc. więcej niż rok wcześniej. Punkty handlowe segmentu modowego na koniec sierpnia 2013 r. miały łączną powierzchnię 39,2 tys. mkw., co oznacza wzrost powierzchni handlowej o 8 proc. r./r.