Kraj

Canal+ reklamuje się ofertą filmową

Jesienna kampania obejmie telewizję, radio i internet.

Canal+ Cyfrowy rozpoczyna nową kampanię reklamową odwołującą się do najbogatszej według stacji na rynku oferty filmowej. Komunikacja obejmie telewizję, radio oraz internet, w tym media społecznościowe i potrwa do 30 września.

W kampanii telewizyjnej zostanie wykorzystany 30-sekundowy spot zrealizowany przez dział kreacji platformy NC+, który będzie emitowany w prawie 50 ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.
Kampanię telewizyjną będzie wspierać komunikacja radiowa. 15-sekundowe spoty pojawią się m.in. w Radiu Zet, Antyradiu, Radiu Zet Chilli czy na antenach stacji wchodzących w skład pakietu Agory.
Równolegle rozpocznie się kampania w internecie. Spoty i bannery reklamowe będzie można zobaczyć m.in. w największych portalach – Onecie, Wirtualnej Polsce, Gazecie.pl, a także w YouTube i serwisie Ipla. Wszystkie media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group.

– Nawiązując do słynnego powiedzenia Alfreda Hitchcocka, rozpoczynamy sezon filmowy w Canal+ prawdziwym trzęsieniem Ziemi, pokazując takie tytuły, jak “Skyfal”, “Hobbit”, “Prometeusz” czy “Epoka Lodowcowa 4”. W następnych miesiącach napięcie będzie stopniowo rosnąć. Spot reklamowy wciąga widza
w emocjonujący świat naszej oferty filmowej, przypominając jednocześnie, że Canal+ to ponad 500 premier w roku – mówi Jan Wykrytowicz, dyrektor w dziale marketingu Canal+ Cyfrowego.