M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dwie grupy banków spółdzielczych po raz pierwszy od lat znów razem w reklamie

Maciej Burlikowski | 10 września 2013, 06:00

Dwie grupy banków spółdzielczych BPS i SGB po raz pierwszy od lat zdecydowały się na wspólną kampanię reklamową.

Grupa Banku Polskiej Spółdzielczości (BPS) oraz Spółdzielcza Grupa Bankowa (SGB), które łącznie zrzeszają 571 banków spółdzielczych, po raz pierwszy od lat przygotowały wspólną kampanię reklamową.

Kampania potrwa do 15 grudnia. Spoty reklamowe będą emitowane w: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVP Polonia, TVP Info, TVP Kultura, TVP Historia, TV4, Polsat 2, Polsat Sport News, TVN7, TV Puls, Puls 2. Ponadto przed wybranymi programami telewizyjnymi zaplanowano emisję plansz sponsorskich. Reklamę telewizyjną uzupełnią spoty radiowe – emitowanie na antenie PR1, RMF FM, Radia Zet, Chilli Zet, Antyradia, sieci Radia Plus oraz kilkudziesięciu stacji niezależnych.

Spot zrealizowano rzadko spotykaną w produkcjach reklamowych techniką jednego ujęcia, tzw. mastershotu. Wyreżyserował go Antoni Nykowski.

Współpraca Grup BPS i SGB to powrót do praktyki sprzed kilku lat, kiedy zrzeszenia prowadziły już razem działania promocyjne.

Wspólna kampania Grupy BPS i Spółdzielczej Grupy Bankowej promuje przystępność kredytu 
w bankach spółdzielczych i pokazuje charakter bankowości spółdzielczej.

– Dzięki połączeniu sił mamy wspólny mocny komunikat na temat banków spółdzielczych w Polsce. Połączyliśmy różne kompetencje i doświadczenia. Wykorzystaliśmy to, co najlepsze w naszych zrzeszeniach, aby zrealizować ważny dla banków spółdzielczych cel, nie tylko wizerunkowy, ale też biznesowy – mówi Anna Marciniak, koordynująca projekt po stronie Zrzeszenia SGB.

Autorem kreacji jest agencja Men at Work, spot wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja, za zakup mediów odpowiedzialne są Media Concept i Effective Media.

Grupa Banku Polskiej Spółdzielczości (BPS) to największe zrzeszenie banków spółdzielczych w Polsce. Tworzy je 365 banków obsługujących łącznie 6 mln klientów, mających blisko 3 tys. placówek i i blisko 4 tys. bankomatów.

Spółdzielcza Grupa Bankowa (SGB) zrzesza 206 banków spółdzielczych, mających łącznie ponad 1,8 tys. placówek i ponad 4 tys. bankomatów.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,