Kraj

Familijne z kampanią w telewizji

Jutrzenka Colian wystartowała z kolejną odsłoną działań dla swojej marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FEVKFqnzXZh4%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Wystartowała kampania promująca nowe Familijne wafelki Mleczne, realizowana w najpopularniejszych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Spot będzie emitowany do końca września.
Kampania telewizyjna ma na celu poinformowanie klientów o nowym produkcie marki Familijne, Familijnych wafelkach Mlecznych, pozycjonowanych jako produkt dla całej rodziny. 15-sekundowy spot reklamowy ma prezentować markę jako wywołującą uśmiech, skłaniającą do zabawy. Motywem przewodnim kampanii są perypetie rodziny Wesołowskich.

Do końca września br. spot będzie emitowany w prime timie najpopularniejszych stacji ogólnopolskich (TVP, Polsat, TVN), tematycznych (Polsat Pakiet Kobiecy, TVN Tematyczne, TVP Tematyczne) oraz stacjach reprezentowanych przez Atmedia. Kampania jest skierowana przede wszystkim do aktywnych zawodowo kobiet w wieku 25-44 lat.

Media zakupił dom mediowy Universal McCann. Kreację przygotowała agencja Soho Square, a produkcję zrealizował dom produkcyjny RedWorks.

Jutrzenka poszerzyła portfolio Familijnych pod koniec sierpnia (MMP24 z 20 sierpnia). Na początku września firma ruszyła ze wsparciem produktu w sieciach Intermarche i Carrefour (MMP24 z 4 września).