Wystartowała kampania promująca nowe Familijne wafelki Mleczne, realizowana w najpopularniejszych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Spot będzie emitowany do końca września.
Kampania telewizyjna ma na celu poinformowanie klientów o nowym produkcie marki Familijne, Familijnych wafelkach Mlecznych, pozycjonowanych jako produkt dla całej rodziny. 15-sekundowy spot reklamowy ma prezentować markę jako wywołującą uśmiech, skłaniającą do zabawy. Motywem przewodnim kampanii są perypetie rodziny Wesołowskich.
Do końca września br. spot będzie emitowany w prime timie najpopularniejszych stacji ogólnopolskich (TVP, Polsat, TVN), tematycznych (Polsat Pakiet Kobiecy, TVN Tematyczne, TVP Tematyczne) oraz stacjach reprezentowanych przez Atmedia. Kampania jest skierowana przede wszystkim do aktywnych zawodowo kobiet w wieku 25-44 lat.
Media zakupił dom mediowy Universal McCann. Kreację przygotowała agencja Soho Square, a produkcję zrealizował dom produkcyjny RedWorks.
Jutrzenka poszerzyła portfolio Familijnych pod koniec sierpnia (MMP24 z 20 sierpnia). Na początku września firma ruszyła ze wsparciem produktu w sieciach Intermarche i Carrefour (MMP24 z 4 września).