M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Imperial Tobacco wprowadza nową markę papierosów Parker & Simpson

Maciej Burlikowski | 11 września 2013, 06:00

Chodzi o papierosy Parker & Simpson, które są już dostępne w 12 krajach.

Firma tytoniowa Imperial Tobacco Polska wprowadza na rynek nową markę papierosów Parker & Simpson. To marka z segmentu value for money wprowadzona 2012 r. w Czechach, Słowacji, Słowenii, Wyspach Kanaryjskich, a następnie w innych krajach (np. Mali, Irak, USA). Aktualnie obecna w 13 krajach.

Producent wskazuje, że adresowana jest zarówno do kobiet jak i mężczyzn, w wieku do 45 lat. Do osób lubiących wyrażać siebie i własny styl poprzez przedmioty, którymi się otaczają. Jednocześnie jednak, podejmując decyzje zakupowe, starających się uzyskać najlepszą jakość w korzystnej cenie.

Papierosy Parker & Simpson dostępne będą w w dwóch wariantach: mocniejsze Black (0,8 mg nikotyny i 10 mg sub. smolistych) i lżejsze White (odpowiednio: 0,5 i 6 mg). W cenie 12,30 zł za paczkę (20 papierosów King Size).

Pozycjonowanie opiera się na brytyjskich korzeniach, najwyższej jakości tytoniu oraz dbałości o każdy szczegół opakowania.

Wsparciem launchu nowej marki będą materiały POS oraz dedykowany site internetowy (niepubliczny, dostępny po zarejestrowaniu). Materiały wspierające sprzedaż zostały opracowane w dziale przez dział marketingu Imperial Tobacco Polska we współpracy z dwoma poznańskimi agencjami: H7, która zajęła się kreacją POS oraz Artflash Interactive odpowiedzialną za stronę  internetową www.ps-itryguje.pl

Czytaj więcej na temat: , ,