Kraj

MBank chce mieć 5 mln klientów w 2015 r.

Do nowej wersji banku "przeniosło" się już 1 mln klientów.

BRE Bank SA, którego internetowym ramieniem jest mBank, informuje, że dostęp do nowej wersji systemu transakcyjnego, uruchomionej w czerwcu br., aktywowało już 1 mln jego klientów.  

– Mamy ambicję, aby na 15-lecie marki mBank, w 2015 r., z naszych usług korzystało 5 mln klientów – deklaruje Cezary Kocik, wiceprezes zarządu BRE Banku ds. bankowości detalicznej.

Nie wydaje się to wyzwaniem ponad siły, gdyż według danych na koniec czerwca br. BRE Bank miał 4,7 mln klientów detalicznych (wliczając w to klientów mBanku w Czechach i na Słowacji) i 15,6 tys. klientów korporacyjnych.

O nowym mBanku i kampanii reklamowej wspierającej jego launch pisaliśmy w MMP24 5 czerwca br.

Przypomnijmy, że zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami pod koniec listopada br. marka mBank ma zastąpić wszystkie pozostałe używane dotychczas przez grupę BRE Banku, czyli Multibank i BRE Bank, a także stanie się częścią nazw spółek zależnych (leasingowej, faktoringowej, domu maklerskiego itp.).