M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Robert Paszkiewicz dyr. marketingu w ATM SA

Maciej Florek | 13 września 2013, 06:00

Odpowiada za kreowanie i egzekucję strategii marketingowej firmy oraz działania z zakresu PR.

Robert Paszkiewicz
Robert Paszkiewicz
Firma teleinformatyczna ATM rozdziela stanowisko dyrektora ds. marketingu i relacji inwestorskich. Obowiązki Macieja Klepackiego, który przeszedł do Grupy Allegro i jest dyrektorem zarządzającym Grupy Bankier, przejęli Robert Paszkiewicz (na zdjęciu) i Mateusz Boguta.

Paszkiewicz został dyrektorem działu marketingu. Od ponad siedmiu lat pracuje w branży IT. Wcześniej na różnych stanowiskach pracował w Home.pl (m.in. jako product manager i marketing manager), a następnie w Unizeto Technologies. W ATM odpowiada za kreowanie i egzekucję strategii marketingowej firmy oraz działania z zakresu PR.

Mateusz Boguta objął stanowisko dyrektora ds. relacji inwestorskich. Do jego obowiązków należeć będzie zarządzanie obszarem komunikacji z rynkiem kapitałowym. Boguta wcześniej związany był z Grupą Kapitałową GPW w Warszawie jako ekspert ds. rynku kapitałowego.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,