Na antenie Polsat Cafe pojawi się nowy program kulinarny, którego prowadzącą jest Agnieszka Popielewicz. Program jest częścią, prowadzonej przez agencję Cohn & Wolfe dla Whirlpoola, kampanii “Gotuj na luzie”. Akcja ma na celu pokazanie Polakom,
że gotowanie może być proste, szybkie i przyjemne.
“Gotuj na luzie” to kampania stworzona w odpowiedzi na wyniki raportu sporządzonego przez Millward Brown, który pokazał, że aż co czwarta Polka stresuje się gotowaniem. Wiele z nich obawia się również, że przygotowywane przez nie potrawy są niesmaczne, będą podlegały ocenie, a co za tym idzie – narażały je na pogorszenie ich wizerunku w oczach najbliższych i znajomych. Kampania ma pokazać, jak pozbyć się stresu podczas gotowania, “odczarować” trudne przepisy i czerpać radość z kuchennych zajęć. W nowym programie Polsatu Agnieszka Popielewicz wraz z kucharzem Marco Ghia mają pokazywać widzom, jak łatwo, szybko i kreatywnie przygotować wyśmienite dania na różne okazje.
Jak zapewnia biuro prasowe organizatora akcji, trzonem kampanii społecznej “Gotuj na luzie” jest działalność znajdującej się na warszawskiej Pradze Akademii Kulinarnej Whirlpool, w której można uczyć się sztuki kulinarnej. Działania Akademii uzupełnia cykl telewizyjny “Gotuj na luzie”, kampania reklamowa w prasie i internecie, a także strona internetowa, na której znajdują się przepisy oraz porady mające na celu ułatwienie codziennych zmagań kulinarnych.
Za kreację, zakup mediów i działania PR odpowiada agencja Cohn & Wolfe działająca
w ramach Grey Group Poland. Projekt strony internetowej został przygotowany przez spółkę Grey Possible.
Cykl “Gotuj na luzie” będzie emitowany na kanale Polsat Cafe w ramach programu Zoom na miasto. Emisja pierwszego odcinka odbyła się w piątek 13 września o godzinie 22.00.
Whirlpool jest również partnerem programu “Top Chef” w Polsacie (MMP24 z 13 września).