Kraj

Chipsy z suszonych warzyw i owoców ruszyły z kampanią

Nowym hasłem marki Cripsy Natural jest "Chrup na zdrowie".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Flcl20rLFXqs%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Wystartowała kampania reklamowa produktów marki Crispy Natural: naturalnych przekąsek z warzyw i owoców. W spocie reklamowym marka Crispy Natural promuje swoje trzy najbardziej popularne produkty – suszone chipsy z jabłka, truskawki oraz pomidora z bazylią i oregano.
Kampania ma charakter ogólnopolski. Jest oparta na silnych działania ATL, które obejmują: TV – największe stacje telewizyjne i kanały tematyczne, telewizję internetową, promocje w sieciach handlowych wspierane materiałami POS, działania PR oraz aktywność w mediach społecznościowych – kanał w YouTube i fanpage w Facebooku.
Suszone, niesmażone, naturalne to wyróżniki chipsów Crispy Natural, na których opiera się kampania skierowana głównie do kobiet.
Spot przygotowała agencja Face To Face, zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC, a działaniami PR i komunikacją w social media – agencja Media Forum.