Kraj

Kierownicy tytułów w Business Press przejęli obowiązki dyrektora biura reklamy

Obowiązki dyrektora Biura Reklamy Business Press przejęli kierownicy tytułów wydawnictwa, co jest związane z odejściem dotychczasowej szefowej biura Marioli Wiercińskiej...

Obowiązki dyrektora Biura Reklamy Business Press przejęli kierownicy tytułów wydawnictwa, co jest związane z odejściem dotychczasowej szefowej biura Marioli Wiercińskiej (została dyrektorem wydawniczym magazynu “Sukces”). Adam Feldman kieruje działem sprzedaży reklam miesięcznika “Businessman Magazine” i raportów specjalnych. Jolanta Sobolewska odpowiada zaś za dział sprzedaży reklam magazynów korporacyjnych “Kaleidoscope”, “Vis-Avis”, “Intercity” i miesięcznika dla młodzieży licealnej “Break”. Business Press podjął też decyzję dotyczącą przyszłości swego designerskiego kwartalnika “Projekt – Dom i Biuro”. Jego współtwórcą jest Elżbieta Czyżewska, która również odeszła do “Sukcesu” i została zastępcą Marioli Wiercińskiej. “Projekt – Dom i Biuro” wydawany dotąd w formie odrębnego grzbietu od jesieni br. wróci do swoich początków. Nie będzie wydawany jako odrębny tytuł, ale wzorem wcześniejszych lat będzie stanowić dwumiesięczny dodatek pod własnym tytułem w miesięczniku “Businessman Magazine”. Wydawca uzasadnia tę decyzję analizą efektywności kwartalnika. (KP)