Rusza pierwsza wspólna akcja promocyjna Biura Promocji Zakopanego i największych stacji narciarskich Polana Szymoszkowa, Nosal, Harenda i Polskie Koleje Linowe. Po raz pierwszy od kilkunastu lat właściciele stoków narciarskich w Zakopanem chcą promować się razem.
Do ogólnopolskiej akcji pod hasłem “Zima latem w Zakopanem” przyłączył się także podhalański diler samochodów Wadowski Kia oraz PKP Intercity. Główną formą komunikacji są eventy w największych miastach z udziałem sztucznie ośnieżonych samochodów promujących stoki narciarskie, wydarzenia i atrakcje zimowe Zakopanego. Oprócz eventów, z których pierwszy odbył się już na zakopiańskich Krupówkach, kampania obejmuje billboardy w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i na Śląsku oraz foldery reklamowe w pociągach PKP Intercity.
Pomysłodawcą i wykonawcą kampanii jest Biuro Promocji Zakopanego. Akcja jest w trakcie przygotowań, dlatego na razie organizatorzy nie zdradzają pozostałych pomysłów na komunikację.