M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

National Geographic reklamuje "Pułapki umysłu"

Joanna Dziwisińska | 20 września 2013, 06:00

Nowa seria programów będzie wsparta kampanią i akcją promocyjną.

National Geographic Channel (Fox International Channels Poland) rusza z promocją nowej serii programu "Pułapki umysłu". Działania reklamowe potrwają kilkanaście dni i będą prowadzone na kanałach z portfolio Foksa, a także w Polsacie, TVP1, TVP2 i TV 4, gdzie pojawią się billboardy sponsorskie przy wybranych pozycjach programowych. Reklamy prasowe ukażą się w wybranych tygodnikach telewizyjnych, tygodnikach opinii oraz magazynach popularnonaukowych. Na potrzeby kampanii internetowej przygotowano bannery oraz formaty wideo, które pojawią się na stronach skierowanych do grupy docelowej kanału, m.in. w serwisach takich jak Onet.pl, Gazeta.pl, Wp.pl. Promocję wspierają również działania SEM oraz GDN prowadzone w ramach Google i YouTube oraz kampania w social mediach.

Specjalnie dla fanów serii przygotowana została aplikacja konkursowa "Pułapki umysłu”, w której uczestnicy będą mieli okazję ruszyć głową i sprawdzić swoją wiedzę oraz spostrzegawczość.
Za strategię odpowiedzialny jest dział marketingu Fox International Channels Poland, koncept kreatywny przygotowała agencja Krewcy Krawcy, aplikację konkursową opracowała agencja Sfera, za planowanie i zakup mediów odpowiada zaś dom mediowy Vizeum.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,