M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pepsi wzmacnia dział marketingu w USA

( red. ) | 20 września 2013, 06:00

Pepsi wprowadza zmiany personalne na stanowiskach wiceprezesów odpowiedzialnych za dział marketingu w regionie Ameryki Północnej.

Pepsi powołała Setha Kaufmana na nowego dyrektora marketingu, a Angelique Krembs na stanowisko wiceprezesa field marketingu i innowacji na region Ameryki Północnej.

Kaufman pełnił wcześniej funkcję wiceprezesa general manager w Starbucks Joint Venture, a także dyrektora strategii mediowych i inwestycji dla napojów Pepsi. W 2010 roku został uznany Ad Age Media Maven. Z kolei Krembs, jak podkreśla Simon Lowden, CMO Pepsi Beverages North America, wnosi szerokie perspektywy rozwoju w swojej dziedzinie.

Zmiany personalne są efektem dążeń Pepsi do zwiększenia sprzedaży. Ostatnie duże kampanie dla Pepsi i Doritos nie przyniosły powalających zysków. Rosnący popyt na zdrowsze produkty uderzył w dochody firmy na jej kluczowych rynkach w Ameryce Północnej i Europie.

(M&M Global)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,