Kraj

Kampania Made in Poland

Od strony kreatywnej akcją informacyjno-promocyjną dla Ministerstwa Gospodarki zajęła się agencja What.

Kampania Made in Poland
Ministerstwo Gospodarki rusza z kampanię informacyjno-promocyjną “Made in Poland”. Resort chce zachęcić zagranicznych inwestorów w Czechach, Niemczech, na Ukrainie oraz w Chinach i Rosji do nawiązywania współpracy biznesowej z polskimi firmami.

Kampania obejmie reklamę w prasie, internecie, outdoor, a także działania PR. Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku Polski wśród zagranicznych przedsiębiorców jako wiarygodnego i nowoczesnego partnera gospodarczego. – Chcemy pokazać światu, że nasz kraj posiada własne, atrakcyjne specjalności eksportowe, a polskie firmy z sukcesem mogą współpracować z zagranicznymi przedsiębiorcami – mówi wiceminister gospodarki Ilona Antoniszyn-Klik.

Działania informacyjno-promocyjne obejmą dodatkowo reklamę w zagranicznych mediach. Elementem kampanii jest także raport “Polskie firmy i produkty” oraz fora gospodarcze z udziałem przedstawicieli świata polityki i biznesu, które odbędą się w pięciu krajach.

Kampania „Made in Poland” jest finansowana ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, zaplanowanego na lata 2007-2013. Za koncepcję i realizację kampanii Ministerstwa Gospodarki odpowiadają dom mediowy Arena, Headlines Porter Novelli oraz agencja kreatywna What.