Zagranica

Poo-Pourri eliminuje zapachy i ratuje związki

W reklamie produktu elegancko ubrana Angielka opowiada w toalecie o jej kłopotach z zapachem przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZKLnhuzh9uY%23t%3D87%22%7D
Najnowsza reklama sprayu odświeżającego do toalety typu before-you-go dobitnie pokazuje działanie produktu, nie pomijając zawartości toalety po skorzystaniu z niej (na szczęście ta część została przedstawiona przy użyciu ruchomej animacji). Elegancko ubrana Angielka opowiada w niej, że wyeliminowanie wstydliwych zapachów może nawet uratować związek.

Mimo że niektórym reklama może wydawać się niesmaczna, producenci osiągnęli zamierzony efekt. W ciągu tygodnia reklama miała ponad 364 tysiące udostępnień i ponad 5 milionów wyświetleń, co oznacza, że 1 z 14 osób, które widziały spot, podzieliło się nim ze znajomymi w social mediach. 

(Marketing Magazine)