Przetargi

Sześć agencji walczy o budżet Playa

O status agencji wspomagającej rywalizują: Brasil, Good, Heart & Brain, McCann, Red8 oraz PZL.

P4, operator sieci komórkowej Play, wybiera agencję reklamową, która wesprze obsługę marki w zakresie działań ATL.

W przeglądzie biorą udział agencje: Brasil, Good (K2), Heart & Brain, McCann Worldgroup, Red8 Advertising oraz PZL.
 
Wiodącą agencją operatora pozostaje wciąż agencja Grandes Kochonos, która pracuje dla operatora od wiosny 2010 r. i realizuje obecnie cykl reklam z celebrytami (m.in. Kubą Wojewódzkim, Magdaleną Różczką, Agnieszką Dygant, Maciejem Stuhrem, Czesławem Mozilem, Krzysztofem Hołowczycem, Małgorzatą Sochą, Kamilem Bednarkiem, Marcinem Prokopem i Michałem Żebrowskim).

Planowaniem i zakupem mediów dla P4 zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa, w negocjacjach kontraktów z większością wspomnianych celebrytów uczestniczyła zaś agencja MediaCom ESP (wyspecjalizowany dział domu mediowego).