Kraj

CUK Ubezpieczenia ze spotami w TV

The New Black jest autorem nowej kampanii promocyjnej, która pojawi się wkrótce w TV.

Rusza kampania telewizyjna multiagencji CUK Ubezpieczenia.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0cDjW3l2-hk%22%7D
Kampania potrwa do 31 października. W tym czasie w telewizji emitowane będą dwa spoty reklamowe (15- i 30-sekundowy), których celem jest zwrócenie uwagi kierowców na konkurencyjną ofertę CUK. Kampania obejmie kanały tematyczne telewizji Polsat i TVN, m.in. Polsat Sport, TVN24 i TVN Turbo, a także TVP Info oraz Superstacja.

– Kierujemy nasz przekaz do wszystkich tych właścicieli i użytkowników pojazdów, którzy uważają, że cena ich obowiązkowej polisy OC jest za wysoka. Według ostatnich danych Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego uważa tak blisko połowa posiadaczy aut. My natomiast zdajemy sobie sprawę z tego, że kupna ubezpieczenia OC nie da się uniknąć, ale nieraz wystarczy sprawdzić kilka czy kilkanaście różnych ofert i dzięki temu w prosty sposób zaoszczędzić, np. 400 czy 600 zł – mówi Maciej Kuczwalski, dyrektor sprzedaży multiagencji CUK Ubezpieczenia.

Za przygotowanie kampanii CUK odpowiada agencja The New Black, zakupem mediów zajął się dom mediowy Codemedia.