Rusza kampania telewizyjna multiagencji CUK Ubezpieczenia.
Kampania potrwa do 31 października. W tym czasie w telewizji emitowane będą dwa spoty reklamowe (15- i 30-sekundowy), których celem jest zwrócenie uwagi kierowców na konkurencyjną ofertę CUK. Kampania obejmie kanały tematyczne telewizji Polsat i TVN, m.in. Polsat Sport, TVN24 i TVN Turbo, a także TVP Info oraz Superstacja.
– Kierujemy nasz przekaz do wszystkich tych właścicieli i użytkowników pojazdów, którzy uważają, że cena ich obowiązkowej polisy OC jest za wysoka. Według ostatnich danych Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego uważa tak blisko połowa posiadaczy aut. My natomiast zdajemy sobie sprawę z tego, że kupna ubezpieczenia OC nie da się uniknąć, ale nieraz wystarczy sprawdzić kilka czy kilkanaście różnych ofert i dzięki temu w prosty sposób zaoszczędzić, np. 400 czy 600 zł – mówi Maciej Kuczwalski, dyrektor sprzedaży multiagencji CUK Ubezpieczenia.
Za przygotowanie kampanii CUK odpowiada agencja The New Black, zakupem mediów zajął się dom mediowy Codemedia.