Kraj

Maria Kolankiewicz dołącza do Społeczności.pl

A Marta Tchórzewska awansuje w dziale klientów bezpośrednich i reklamy afiliacyjnej.

Maria Kolankiewicz dołączyła do zespołu sieci reklamy społecznościowej Społeczności.pl, gdzie wzmocniła dział klientów bezpośrednich i reklamy afiliacyjnej. Objęła stanowisko account managera.

Kolankiewicz pracowała ostatnio w sieci reklamy kontekstowej BusinessClick (Grupa Money), gdzie pełniła funkcję account managera ds. klientów bezpośrednich. Odpowiadała m.in. za obsługę, sprzedaż i planowanie kampanii dla klientów z segmentu direct. Wcześniej przez ponad dwa lata związana z Grupą Wydawniczą Polskapresse, gdzie jako specjalista ds. reklamy internetowej współpracowała z klientami bezpośrednimi, obsługując i planując dla nich kampanie we wszystkich serwisach z portfolio wydawnictwa.

Z kolei Marta Tchórzewska awansowała w dziale klientów bezpośrednich i reklamy afiliacyjnej na stanowisko optimization specialist. Tchórzewska związana jest z firmą od września 2012. W dziale zajmuje się monitorowaniem i optymalizacją kampanii efektywnościowych.