M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mindshare wygrał budżet Poczty Polskiej

Joanna Dziwisińska | 25 września 2013, 06:00

Dom mediowy zdobył budżet Poczty Polskiej.

Poczta Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową budżetu do końca 2014 roku. Narodowy operator pocztowy wybrał Mindshare Polska. W konkursie brały także udział: OMD, MEC, Media Group oraz konsorcja firm Effective Media Solutions, Effective Media i ClickAd, a także Value Media i Equinox Polska. Współpraca Mindshare Polska z Pocztą Polską rozpocznie się jeszcze w 2013 roku. Poprzednio Poczta Polska współpracowała m.in. z CAM Media i Mastermind.

Dom mediowy Mindshare Polska będzie odpowiedzialny za opracowanie strategii mediowej, w tym analizę grupy celowej kampanii, planowanie i zakup wszystkich mediów.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,