Samsung Electronics rusza z kampanią promującą bezprzewodowy lampowy system głośników, który wykorzystuje nowe technologie do uzyskania lepszej jakości dźwięku. Soundbary Samsung korzystają z zaawansowanej technologii równoważenia dźwięku i intuicyjnie dostosowują poziom głośności w czasie rzeczywistym, tworząc dostrojoną do akcji filmu przestrzeń dźwiękową.
Kampania prowadzona będzie w różnych mediach. Na stronie Filmweb.pl dostępna jest zakładka informująca o nowym produkcie. Tam też umieszczone zostaną informacje o konkursie dla użytkowników. W kanale TVN7 pojawią się billboardy sponsorskie, a także specjalny program, w którym pod hasłem “Usłysz filmy na nowo” emitowane będą wybrane produkcje (m.in.: “Człowiek z blizną”, “Bodyguard”, “Szeregowiec Ryan”). Ponadto w 12 kinach Cinema City pojawią się standy z soundbarem.
Promocja obecna będzie również w internecie na stronach: TVN7.pl, TVN.pl oraz w serwisie Facebook na profilach: Samsung, TVN, TVN7 i Filmweb. Akcja promocyjna bezprzewodowych soundbarów Samsung HW-F751 oraz HW-F750 potrwa do 30 października.
Kampanię prowadzi Samsung Electronics Polska we współpracy z firmą Cinema City, Filmweb oraz TVN7. Za działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw.