Perrier–Jouet realizuje swoją kampanię opartą na koncepcji art-nouveau. Firma kontynuuje współpracę z londyńskimi fotografami Warrenem du Preezem i Nickiem Thorntonem Jonesem – innowatorami w dziedzinie obróbki, prezentacji obrazu i specjalistów w branży filmowej. Kreatywny duet stworzył koncepcję i zrealizował projekt Zaczarowanej Natury dla marki szampana Perrier–Jouet.
Projekt obejmuje krótki film oraz realizację interaktywnego doświadczenia, które ma przekazać wiedzę na temat siły oddziaływania światła i jego oddziaływania na twórczość. Twarzą kampanii jest 26-letnia modelka z Węgier Eniko Mihalik, ubrana w białą suknię przetykaną złotem i wysadzaną perłami. Modelka na drewnianej huśtawce stoi wśród roślin i traw. Osią koncepcyjną jest ekspozycja butelki szampana z etykietą w stylu belle epoque.
Warren du Preez i Nick Thornton Jones są znani ze współpracy z czasopismami takimi jak “ID GQ“, “Dazed & Confused”, a także z takimi markami jak Lancome, Absolut, Issey Miyake, Cartier, Boucheron, Hermes, BMW, Sony i Mercedes.
(Popsop)