Zagranica

Warren du Preez i Nick Thornton uprawiają ogrody dla Perrier-Jouet

Wystartowała nowa kampania dla marki szampana.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F66glGu_C5Gc%22%7D
PerrierJouet realizuje swoją kampanię opartą na koncepcji art-nouveau. Firma kontynuuje współpracę z londyńskimi fotografami Warrenem du Preezem i Nickiem Thorntonem Jonesem – innowatorami w dziedzinie obróbki, prezentacji obrazu i specjalistów w branży filmowej. Kreatywny duet stworzył koncepcję i zrealizował projekt Zaczarowanej Natury dla marki szampana PerrierJouet.

Projekt obejmuje krótki film oraz realizację interaktywnego doświadczenia, które ma przekazać wiedzę na temat siły oddziaływania światła i jego oddziaływania na twórczość. Twarzą kampanii jest 26-letnia modelka z Węgier Eniko Mihalik, ubrana w białą suknię przetykaną złotem i wysadzaną perłami. Modelka na drewnianej huśtawce stoi wśród roślin i traw. Osią koncepcyjną jest ekspozycja butelki szampana z etykietą w stylu belle epoque.

Warren du Preez i Nick Thornton Jones są znani ze współpracy z czasopismami takimi jakID GQ“,Dazed & Confused”, a także z takimi markami jak Lancome, Absolut, Issey Miyake, Cartier, Boucheron, Hermes, BMW, Sony i Mercedes.

(Popsop)