Kraj

Kolejna osoba w kreacji Lemon Sky

Wojciech Michalak obejmuje stanowisko digital creative.

Kolejna osoba w kreacji Lemon Sky
Do działu kreacji agencji Lemon Sky dołączył Wojciech Michalak. Zaczynał zdobywanie doświadczenia po stronie klienta w Credit Agricole, PLL LOT i Techland, zajmując się najpierw badaniami, później marketingiem i tworzeniem strategii komunikacji. W kolejnym etapie kariery zaczął pracę w agencji Max Weber oraz Young & Rubicam, gdzie zajmował się kreacją dla takich marketerów, jak: Danone, Media Saturn Holding, Intersnack, Kruszwica, MSZ czy Fundacja Itaka.

W Lemon Sky jako digital creative zajmie się kreatywnym wykorzystaniem technologii i wdrażaniem pomysłów z pogranicza digitalu, sztuki i offline’u.



Dział kreacji Lemon Sky obecnie obejmuje 14 osób wywodzących się z digitalu oraz ATL. 
Przypomnijmy, że w ostatnim czasie do tego działu dołączył też Jerzy Kępiński, o czym informowaliśmy w MMP24 z dnia 19 września br.