Kraj

IDMnet wdraża system AdTime

Sieć wprowadza narzędzie służące optymalizacji kampanii internetowych.

Sieć reklamy internetowej IDMnet wprowadza do oferty nowy na polskim rynku produkt – system AdTime. Narzędzie służy do monitorowania skuteczności emisji kampanii reklamowych, co ma umożliwiać ich optymalizację i większą efektywność.

System AdTime to oprogramowanie, które funkcjonuje na bazie skryptów śledzących, dodawanych do kreacji reklamowej. Skrypty umożliwiają określenie, czy dana reklama pojawia się w zasięgu okna przeglądarki użytkownika i ile czasu jest dla niego realnie widoczna. Pomiary te z kolei pozwalają na eliminację mało widocznych lokalizacji reklam 
i nieskutecznych pod tym względem witryn internetowych. Oprogramowanie pomaga także w wykrywaniu błędnych kodów emisyjnych. Narzędzie zostało opracowane przez Instytut Badań “Pollster”, specjalizujący się 
w badaniach internetowych.

System AdTime będzie oferowany jako standardowa usługa w prowadzonych przez IDMnet kampaniach zasięgowych i pakietowych. Oprogramowanie współpracuje z każdym systemem adserwerowym oraz ze wszystkimi przeglądarkami internetowymi. Wykrywa wyświetlenia zarówno na klasycznym sprzęcie komputerowym, jak i na urządzeniach mobilnych (systemy Android oraz iOS).