BNP Paribas Bank Polska rozpoczyna kampanię reklamową kredytów gotówkowych dla mikroprzedsiębiorców.
Pożyczka dostępna jest w wysokości do 500 tys. zł, przy stałym oprocentowaniu 4,99 proc. i z gwarancją niezmienności wysokości raty w całym okresie kredytowania. Spłata kredytu odbywa się w równych ratach kapitałowo-odsetkowych, automatycznie z rachunku bieżącego firmy. Zaletą jest brak konieczności rozliczania się z faktur.
Kampania jest skierowana do wybranych grup zawodowych, takich jak lekarze, księgowi, farmaceuci czy radcy prawni.
Kampania będzie prowadzona w mediach branżowych i prasie ogólnopolskiej.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media, a za działania w internecie – agencja Sales & More.
Na początku miesiąca wystartowały dwie inne, telewizyjno-internetowe kampanie BNP Paribas: pierwsza dotycząca kredytów gotówkowych dla klientów indywidualnych, a druga – kredytów samochodowych.
– Tej jesieni nie damy o sobie zapomnieć – zapowiada Dorota Haller, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej, korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku.