Kraj

Knorr wchodzi w nowy segment

Brand Unilevera wprowadza na rynek sosy do warzyw na ciepło.

Na sklepowych półkach pojawiają się sosy do warzyw na ciepło marki Knorr z portfolio Unilevera: serowo-kremowy do brokułów i kalafiora, czosnkowo-serowy do szpinaku, ziołowo-maślany do mieszanki warzyw oraz tradycyjny do marchewki z groszkiem.

Knorr wchodzi w nowy segment
Przedstawiciele firmy Knorr przekonują, że w kategorii rynkowej sosów sałatkowych jest ona liderem z udziałem na poziomie 72,4 proc. (dane za Nielsenem sierpień 2012 – lipiec 2013).
Nowe sosy do warzyw na ciepło Knorr mają pozwalać na przygotowanie warzyw na ciepło jako dodatku do obiadu lub jako samodzielnego dania. Launch będzie wsparty działaniami reklamowymi: kampanią w telewizji, której twarzą jest Piotr Murawski, szef kuchni Knorr. Wsparcie pojawi się również w internecie i prasie branżowej. Obecność produktów na półkach wskazywać będą materiały POS oraz ekspozycje dodatkowe w sekcji świeżych i mrożonych warzyw. Uwagę konsumentów mają przyciągnąć naklejki polecające nowe produkty umieszczone na opakowaniach wybranych Fiksów oraz sosów sałatkowych Knorr, a także zakrojony na szeroką skalę sampling nowych produktów. W celu wsparcia Sosów do warzyw na ciepło Knorr podjęta została również współpraca komplementarna z producentami warzyw obejmująca sampling oraz naklejki polecające na produktach.
Sugerowana cena detaliczna produktów to 1,99 zł.

W przypadku poprzednich działań reklamowych (MMP24 z 20 sierpnia) za kreację spotów TV odpowiadała agencja Lowe Warsaw, a za zakup mediów dom mediowy PHD.