M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Debiutuje miesięcznik dla dzieci "Pszczółka Maja"

Katarzyna Woźniak | 30 września 2013, 06:00

Egmont wprowadza na rynek nowy tytuł.

Egmont wprowadza na rynek nowy miesięcznik dla dzieci – "Pszczółka Maja”. Wydawnictwo adresowane jest do dziewczynek i chłopców w wieku od 4 do 6 lat.
Wielbiciele Mai i Gucia w numerze znajdą łamigłówki, kolorowanki, plakat, informacje o przyrodzie, a także zadania do wykonania, dołączone zabawki i inne atrakcje. Na czytelników czeka też opowiadanie w formie komiksu ze świata głównych bohaterów z kadrami z serialu animowanego nadawanego w telewizji publicznej. W pierwszym numerze będą tajemnice pszczelich rodzin, plakat oraz prezenty, m.in. lupa motylek, naklejki i ołówek.

Na rynku pierwszy numer miesięcznika dostępny jest od 27 września br., a cena egzemplarza wraz z prezentem wynosi 8,99 zł. Wprowadzenie pisma "Pszczółka Maja” wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów telewizyjnych 
na kanałach Boomerang, MiniMini, Disney Channel, Polsat JimJam, Disney Junior, TV Puls, TV Puls 2, a także w sieci kin Multikino, działania w internecie oraz mediach własnych Egmontu. Dodatkowo magazyn ma ekspozycję w punktach sprzedaży sieci HDS (salony prasowe Inmedio i Relay). Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa Republika Zielonej Papryki, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MPG.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,