M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kupiec wchodzi w kategorię makaronów

Joanna Dziwisińska | 30 września 2013, 06:00

Mamma Mia to zupełnie nowa marka firmy Kupiec.

Firma Kupiec poszerza swój asortyment o nową kategorię makaronów i debiutuje z marką Mamma Mia. Jest to linia włoskich makaronów z pszenicy durum. Jak mówi Gabriela Antczak, dyrektor marketingu firmy Kupiec, nowość kierowana jest do świadomych konsumentów. Marketer nie nastawia się na masową sprzedaż, aczkolwiek sama cena makaronów jest ustalona na średnim poziomie. Sugerowana cena wynosi ok. 4 zł. Mamma Mia dostępne będzie w szerokiej dystrybucji. Marketer szykuje kampanię reklamową wspierającą debiut marki, jednak jej szczegółów na razie nie podaje. Obecnie uruchomił serwis odmakaroniarzy.pl. Wszelkie działania reklamowe Kupiec realizuje we własnym zakresie.

Obecnie wartość rynku makaronów w Polsce szacowana jest na 900 mln zł. Liderem jest Lubella, która ma ok. 30 proc. udziałów. Pozostała część rynku jest bardzo rozdrobniona.

Czytaj więcej na temat: , , ,