Kraj

K2 z nowymi działaniami dla Kopernika

Agencja stworzyła nowy serwis do kupowania biletów online.

K2 z nowymi działaniami dla Kopernika
Agencja K2 przygotowała kolejną odsłonę serwisu internetowego Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Nowy system rezerwacji zintegrowany z kasami biletowymi ma ułatwić odwiedzającym Centrum zakup biletów. Jak przekonuje agencja, integracja z system kasowym została zaprojektowana w taki sposób, aby w trybie rzeczywistym aktualizować dane. Dzięki temu rozwiązaniu zarówno kasjerzy w Centrum, jak i osoby kupujące online mają widzieć faktycznie dostępną liczbę miejsc. Agencja przekonuje, że dzięki temu rozwiązaniu w ciągu czterech miesięcy ponad 25 tys. osób skorzystało z możliwości kupienia biletów online.
Dodatkowym atutem systemu ma być zastosowanie mechanizmu, który za pomocą kamery internetowej pozwala na podgląd kolejek do kas i odbioru biletów.
Równolegle opracowywane są angielska i rosyjska wersja językowa systemu sprzedaży biletów online, która zostanie uruchomiona w najbliższym czasie.
Agencja K2 pracuje dla Centrum Nauki Kopernik od 2010 r. K2 odpowiadała również za przygotowanie i wdrożenie poprzedniej wersji strony internetowej Centrum Nauki Kopernik.