M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Elle" z rebrandingiem feminizmu

( red. ) | 1 października 2013, 06:00

Magazyn angażuje trzy agencje reklamowe do kampanii związanej z listopadowym wydaniem, które mają na celu ukazanie "nowej twarzy feminizmu".

Mother, Brave oraz Wieden & Kennedy razem z trzema grupami feministek mają stworzyć na zlecenie "Elle" kampanię pod hasłem "Rebranding Feminism".

Projekt ma na celu ukazanie nowej twarzy feminizmu, która odpowiada współczesnym problemom, takim jak nierówne wynagrodzenia, stereotypy oraz fakt, że większość kobiet wcale nie uważa się za feministki. Elementem kampanii jest m.in. akcja "Feminism For Everyone", która ma uświadomić kobietom, że bycie feministką jest bardzo proste, a sam feminizm nie jest radykalny - opiera się na przekazie, że kobieta to człowiek.

Cały projekt ukaże się w listopadowym numerze magazynu. Kampania obejmie dodatkowo stronę "Elle" oraz social media. Kobiety w ramach łamania stereotypów będą mogły użyć hashtagu #imawomanand oraz publikować wraz ze swoim zdjęciem w Twitterze lub Instagramie wpis "I tame lions" lub "my legs are hairy".

(Media Week)



Czytaj więcej na temat: , , , , ,